Vul een waarde in
  • Netherlands
    • Dutch
    • English
  • United Kingdom
    • English

GetRemote FAQ

Regelmatig krijgen we diverse vragen over ons systeem GetRemote.

Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, of blijft het probleem zich voordoen? Neem dan contact met ons op.

 

De algemene handleiding (EN) voor GetRemote kun je hier downloaden. 

Bij diverse problemen kan de oplossing zijn om de browsercookies en cache te verwijderen. Hoe je dit doet, lees je hier

  • Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op

Bij het inloggen geeft GetRemote de foutmelding "error an issue has occurred, please contact system administrator"

Sluit alle applicaties af, start Google Chrome en verwijder de browser cache + cookies. Start Google Chrome vervolgens opnieuw op en benader GetRemote via de directe link (https://www.tip-europe.com/sso/getRemote).

Bij het inloggen geeft GetRemote de foutmelding "SSO id is not valid"

Sluit alle applicaties af, start Google Chrome en verwijder de browser cache + geschiedenis. Start Google Chrome vervolgens opnieuw op en benader GetRemote via de directe link (https://www.tip-europe.com/sso/getRemote).

Het wachtwoord is niet meer geldig inloggen is niet mogelijk

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

De SSO inlognaam is niet meer geldig inloggen is niet mogelijk

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Ik ben mijn inloggegevens kwijtgeraakt of vergeten

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Ik wil een ander e-mailadres gebruiken voor GetRemote

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Ik wil een extra gebruikers account aanvragen voor GetRemote

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Ik wil graag notificaties welke ik ontvang uit- of inschakelen

De "My-Information" pagina bevat per ingelogde gebruiker, instellingen betreft de te ontvangen mail notificaties. Hier kan worden ingesteld om deze wel of juist niet te ontvangen.

Een of meerdere werkorders zijn niet zichtbaar in GetRemote

Neem contact op met de betreffende TIP Branche. De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

Een of meerdere werkorders blijven de status "in afwachting van goedkeuring" behouden

Neem contact op met de betreffende TIP Branche. De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

Een of meerdere werkorders blijven de status "in afwachting van PO" behouden

Neem contact op met de betreffende TIP Branche. De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

Het is niet mogelijk om de gegevens in een WerkOrder te wijzigen

Werk uitsluitend in Google Chrome. Verwijder browsercookies + cache. Indien dit niet werkt, neem dan contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Het is niet mogelijk om een WerkOrder te versturen

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Bij het wijzigen van een WerkOrder verschijnt de volgende foutmelding "error an issue has occurred, please contact system administrator"

Sluit alle applicaties af, start Google Chrome en verwijder de browser cache + geschiedenis. Start Google Chrome vervolgens opnieuw op en benader GetRemote via de directe link (https://www.tip-europe.com/sso/getRemote).

Bij het versturen van een WerkOrder verschijnt de volgende foutmelding "all fields are required"

Controleer of de WerkOrder volledig is ingevuld, velden met een (*) dienen altijd ingevuld te zijn.

Het is niet mogelijk om een WerkOrder op te slaan, wijzigingen blijven niet behouden

Neem contact op met de betreffende TIP Branche. De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

GetRemote herkent het voertuig niet bij het invullen van het kenteken

Vul het kenteken in zonder gebruik te maken van streepjes (bijvoorbeeld: OP25NX). Indien het kenteken alsnog niet wordt herkend, dan dient de Quote buiten GetRemote om verwerkt te worden.

Naar welke vestiging dien ik de Quote te versturen?

Quotes kunnen enkel worden verstuurd naar:
142 Venlo
183 Rotterdam Botlek
195 Enschede 
222 Waalhaven
69 Antwerpen

Een of meerdere Quotes zijn niet zichtbaar in GetRemote

Maak opnieuw een Quote aan en klik op "opslaan", indien dit niet werkt neem dan contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Een of meerdere Quotes blijven de status "in afwachting van goedkeuring" behouden

Neem contact op met de betreffende TIP Branche. De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

Een of meerdere Quotes blijven de status "in afwachting van PO" behouden

Neem contact op met de betreffende TIP Branche. De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

Het is niet mogelijk om de gegevens in een Quote te wijzigen

Werk uitsluitend in Google Chrome. Verwijder browsercookies + cache. Indien dit niet werkt, neem dan contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Het is niet mogelijk om een Quote te versturen

Werk uitsluitend in Google Chrome. Verwijder browsercookies + cache. Indien dit niet werkt, neem dan contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Bij het wijzigen van een Quote verschijnt de volgende foutmelding "error an issue has occurred, please contact system administrator"

Werk uitsluitend in Google Chrome. Verwijder browsercookies + cache. Indien dit niet werkt, neem dan contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Bij het versturen van een Quote verschijnt de volgende foutmelding "all fields are required"

Controleer of de Quote volledig is ingevuld, velden met een (*) dienen altijd ingevuld te zijn.

Het is niet mogelijk om een Quote op te slaan, wijzigingen blijven niet behouden

Werk uitsluitend in Google Chrome. Verwijder browsercookies + cache. Indien dit niet werkt, neem dan contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Ik kan mijn PO-nummer niet vinden

Het "My-Po" menu bevat een overzicht van alle afgegeven PO-nummers, hierin kan op kenteken worden gezocht. Indien het PO-nummer niet voorkomt in het overzicht, neem dan contact op met de betreffende TIP Branche.

De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

Het is niet mogelijk om het PO-document te downloaden

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Er is een onjuist PO-nummer afgegeven

Neem contact op met de betreffende TIP Branche. De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

De waarde van de PO komt niet overeen met de originele factuur

Neem contact op met de betreffende TIP Branche. De branches zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

TIP Botlek: +31 (0)10 288 60 60
TIP Waalhaven: +31 (0)10 429 76 33
TIP Enschede: +31 (0)53 432 01 58
TIP Grubbenvorst: +31 (0)77 382 65 65
TIP Antwerpen: +32 3 541 20 40

Het lukt niet om de website van GetRemote te bereiken

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

GetRemote werkt langzaam

Neem contact op met de regionale systeembeheerder. Dit kan door een e-mail te sturen naar: getremote.Benelux@tipeurope.com

Something went wrong. Please try again.